مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-08سياسي

 اسلام بدون عدالت اجتماعی قلابی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد حسین طارمی؛ زمانی می توان دقت نظر اندیشه یک نفر را سنجید که آن اندیشه به اجرا در آمده باشد و یا تا حدی به واقعیت اجتماعی خود نزدیک شده باشد و با تمام مسائل یک جامعه برخورد داشته باشد.

- شهید آیت الله سید محمد بهشتی از معدود افرادی بود که در زمان حیات خویش توانست در حوزه عدالت گستری اندیشه خود را به اجرا در آورد و تا حدی نزدیک به آن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محمد حسین طارمی؛ زمانی می توان دقت نظر اندیشه یک نفر را سنجید که آن اندیشه به اجرا در آمده باشد و یا تا حدی به واقعیت اجتماعی خود نزدیک شده باشد و با تمام مسائل یک جامعه برخورد داشته باشد.

شهید آیت الله سید محمد بهشتی از معدود افرادی بود که در زمان حیات خویش توانست در حوزه عدالت گستری اندیشه خود را به اجرا در آورد و تا حدی نزدیک به آن شود؛ دکتر بهشتی به عنوان یکی از پایه های اصولی انقلاب اسلامی سال 57 و پس از آن تشکیل دولت اسلامی نقش بسیار اساسی ایفا کردند.

دکتر بهشتی در سال های پیش از انقلاب آنقدر بر مسئله مهم خودسازی تمرکز کرد که به جرئت جز انگشت شمارترین اندیشمندانی است که توانست تجربیات ملموسی از غرب و نظام سرمایه داری به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اسلام بدون عدالت اجتماعی قلابی است

 اسلام بدون عدالت اجتماعی قلابی است